پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5796
-
الف
+

منوچهر شانه به سر کیست؟

سریال «شرایط خاص» این روزها با نقش‌آفرینی بهرام افشاری درحال پخش است.

بهرام افشاری بازیگر سریال «پایتخت» و «علی البدل»، با ایفای نقشی متفاوت در سریال «شرایط خاص»، بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد.

به گزارش آی‌فیلم، بهرام افشاری بازیگر بلندقامت سینما، تئاتر و تلویزیون است که کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون بعد از پخش سریال «پایتخت» او را نشناسد. بازیگر محبوب نقش "بهتاش" یکی از موفق‌ترین چهره‌های سریال پایتخت بود که با بازی در کنار هنرمندان با سابقه مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

"بهتاش" سریال پایتخت با نقشی جدید و متفاوت در سریال «شرایط خاص» از شب گذشته مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها شده است؛ و به بهانه پخش این سریال از شبکه آی‌فیلم، مروری بر سریال‌های این هنرمند جوان داشته‌ایم.

بهرام افشاری را اغلب مخاطبان تلویزیون با نقش آفرینی او در سریال «پایتخت» می شناسند. بازی بهرام افشاری در فصل دوم سریال پایتخت در نقش شیرافکن نام او را در لیست بازیگران سریال پایتخت قرار داد اما شهرت اصلی‌اش با بازی در نقش بهتاش فریبا اتفاق افتاد.

بهتاش فریبا، پسر بهبود و فهیمه در سریال «پایتخت» است که هنرنمایی در این نقش توانست به محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم دست یابد و تکه کلام‌هایش در پایتخت ورد زبان طرفداران این سریال شد.

بهرام افشاری در سریال  «پایتخت» با بازیگرانی چون محسن تنابنده در نقش نقی معمولی ، علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی ، ریما رامین فر در نقش هما سعادت ، احمد مهران فر در نقش ارسطو، نسرین نصرتی در نقش فهیمه، سارا و نیکا فرقانی در نقش سارا و نیکا، هومن حاجی عبداللهی در نقش رحمت، مصطفی و مجتبی بلال حبشی در نقش رحمان و رحیم و نیلوفر رجایی فر در نقش الیزابت همبازی بود.

«علی البدل» نیز یکی دیگر از سریال‌های بهرام افشاری در تلویزیون است که به کارگردانی سیروس مقدم، نوروز 96، از شبکه یک سیما پخش شد. بهرام افشاری بازیگر نقش هرمز مامور انتظامات روستا بود و در این سریال با بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، احمد مهرانفر، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی، محمود جعفری، عزت الله رمضانی فر، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده همبازی بود.

شایان ذکر است، مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» سریالی کمدی با حضور بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، اسدالله یکتا و شهره سلطانی است که بازیگر جوان سریال پایتخت در نقشی طنز در این سریال همبازی این چهره های مشهور شد.

درحال حاضر سریال «شرایط خاص» هر شب ساعت 20:00 از آنتن آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت 04:00 و 12:00 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

«شرایط خاص» در آی‌فیلم‌

اختصاصی: معرفی بازیگران «شرایط خاص»

ببینید: آنونس سریال «شرایط خاص»

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر